• Δίπλα σας σε Αθήνα · Θεσσαλονίκη & όλη την Ελλάδα!
210.44.04.004 24ωρη Εξυπηρέτηση
2317.00.22.02 Ζητήστε Προσφορά

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Πώς μπορώ να αλλάξω προμηθευτή ενέργειας;

Η αλλαγή προμηθευτή στο Ηλεκτρικό Ρεύμα και το Φυσικό Αέριο είναι μια πολύ απλή και εύκολη διαδικασία!

Δε χρειάζεται να κάνετε κάποια αλλαγή στο μετρητή του σπιτιού ή της επιχείρησής σας. Όλα γίνονται αυτόματα και με τη δική μας επίβλεψη.

Αρκεί να υπογράψετε μια Σύμβαση Προμήθειας με το νέο πάροχο προσκομίζοντας τα απαιτούμενα δικαιολογητικά, ανάλογα με την κατηγορία πελάτη στην οποία ανήκετε.

Αναλαμβάνουμε την πλήρη διαδικασία αλλαγής παρόχου ενέργειας χωρίς τη φυσική σας παρουσία και χωρίς κανένα κόστος σε όποια περιοχή της Ελλάδας κι αν βρίσκεστε!

Υπάρχει κάποια χρέωση ή ποινή για αλλαγή παρόχου;

Αλλάζοντας προμηθευτή ηλεκτρικού ρεύματος δεν επιβαρύνεστε με καμία απολύτως χρέωση, καθώς μπορείτε να αλλάξετε πάροχο όποτε επιθυμείτε χωρίς να έχετε κάποια ρήτρα πρόωρης αποχώρησης ή άλλη δέσμευση από τον προηγούμενο πάροχο!

Οπότε η αλλαγή παρόχου είναι ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!

Σε κάθε περίπτωση, οι έμπειροι Σύμβουλοι Ενέργειας της GasElectric.gr είναι δίπλα σας για να σας εξηγήσουνε κάθε λεπτομέρεια του προγράμματος της κάθε εταιρείας και να σας αναλύσουν τη διαδικασία και τα δικαιώματά σας, χωρίς καμία πρόσθετη χρέωση.

Σε πόσο χρόνο ολοκληρώνεται η αλλαγή στο νέο πάροχο;

Προκειμένου να ολοκληρωθεί η αλλαγή προμηθευτή απαιτείται ένα διάστημα 3 έως 7 εργασίμων ημερών από την ημέρα υπογραφής της Σύμβασης Προμήθειας με το νέο πάροχο για αλλαγές προμηθευτή ενέργειας σε ενεργές παροχές.

Σε μη ηλεκτροδοτούμενες παροχές (κομμένο ρεύμα) και σε μη ενεργές παροχές φυσικού αερίου, ισχύει περίπου το ίδιο διάστημα ενώ ενδέχεται να δοθεί μια προτεραιότητα.

Το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα εξαρτάται και από τις διαδικασίες του Διαχειριστή του Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΔΕΔΔΗΕ) καθώς και του Διαχειριστή του Δικτύου Φυσικού Αερίου της περιοχής (ΕΔΑ κ.ά.).

Γιατί ξεχωρίζει η GasElectric.gr και γιατί να την εμπιστευτώ;

- Γιατί συνεργαζόμαστε με όλους τους παρόχους και εξασφαλίζουμε αποκλειστικές προσφορές και προνόμια

- Γιατί δεν έχουμε «κρυφές χρεώσεις»

- Γιατί προσφέρουμε μοναδικά δώρα και παροχές σε κάθε νέα σύνδεση ή αλλαγή παρόχου τα οποία δεν θα βρείτε πουθενά αλλού! Βγαίνετε διπλά κερδισμένοι!

- Γιατί αναλαμβάνουμε άμεσα όλη τη διαδικασία χωρίς τη φυσική σας παρουσία και χωρίς να ξοδέψετε χρόνο ή χρήματα

- Γιατί αναλαμβάνουμε την διευθέτηση παλιών υποχρεώσεών σας σε οποιονδήποτε πάροχο χωρίς πρόσθετη χρέωση

- Γιατί φροντίζουμε για το συμφέρον σας και χτίζουμε σχέσεις εμπιστοσύνης με διάρκεια στο χρόνο

- Γιατί γνωρίζουμε την αγορά προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας και μελετούμε καθημερινά όλες τις εξελίξεις σε παγκόσμιο επίπεδο

- Γιατί διαθέτουμε εξειδικευμένους συμβούλους ικανούς να σχεδιάσουν κάθε πλάνο ενεργειακής αναβάθμισης και εγκαταστάσεων σε κατοικίες ή επιχειρήσεις

- Γιατί διαθέτουμε εξειδικευμένα συνεργεία με πιστοποιημένους τεχνικούς για εγκατάσταση, συντήρηση και επίβλεψη έργων ηλεκτρικής ενέργειας με σημαντική παρουσία και ολοκληρωμένα projects σε όλη την Ελλάδα

- Γιατί μπορούμε να σας βοηθήσουμε στην επιλογή του κατάλληλου παρόχου, σύμφωνα με το προφίλ της κατανάλωσής σας και να είμαστε δίπλα σας σε όλη τη διάρκεια για κάθε πιθανή εξέλιξη και ανάγκη αλλαγής προγράμματος

- Γιατί σας ενημερώνουμε τακτικά με συμβουλές εξοικονόμησης, με νέα που αφορούν την ενέργεια και μπορείτε να επωφεληθείτε και παντός είδους ενημερωτικό υλικό για την ηλεκτρική ενέργεια εντελώς δωρεάν!

Τι συμβαίνει με την εγγύηση που έχω πληρώσει στον προηγούμενο πάροχο;

Η εγγύηση που έχει καταβληθεί στον προηγούμενο πάροχο ρεύματος ή φυσικού αερίου επιστρέφεται με την μορφή συμψηφισμού στον τελευταίο λογαριασμό που θα λάβετε, ο οποίο ορίζεται ως τελικός εκκαθαριστικός. Δεν τη χάνετε σε καμία περίπτωση και είναι δικαίωμά σας να σας επιστραφεί.

Αν για παράδειγμα ο τελικός λογαριασμός έχει χρέωση 80€ και η εγγύηση ήταν 70€, θα οφείλετε στην εταιρεία 10€ και με την εξόφληση αυτή πλέον δεν έχετε καμία υποχρέωση προς τον προηγούμενο πάροχο, οπότε συνεχίζετε με το νέο πάροχο.

Αν ο λογαριασμός είναι 40€ και η εγγύηση ήταν 70€, θα έχετε πίστωση 30€ (η διαφορά) και θα σας επιστραφούν τα χρήματα στον τραπεζικό λογαριασμό σας.

Με την επιστροφή αυτή πλέον δεν έχετε καμία υποχρέωση προς τον προηγούμενο πάροχο και συνεχίζετε με το νέο πάροχο.

Υπάρχει περίπτωση να μείνω χωρίς ρεύμα ή φυσικό αέριο κατά τη διάρκεια αλλαγής παρόχου;

Όχι, σε καμία περίπτωση! Εφόσον το σπίτι ή η επιχείρησή σας έχουν ενεργή παροχή, θα έχουν συνεχώς ρεύμα καθ'όλη τη διάρκεια της αλλαγής προμηθευτή.

Η μετάβαση είναι άμεση, χωρίς προβλήματα και με συνεχή ενημέρωση για την εξέλιξη του αιτήματος αλλαγής παρόχου.

Μπορώ να αλλάξω πάροχο αν έχω χρέος στον προηγούμενο πάροχο ή έχω κομμένη παροχή λόγω οφειλής;

Συνιστάται η πλήρης εξόφληση παλαιών λογαριασμών για την αποφυγή διακοπής ηλεκτροδότησης ή παροχής φυσικού αερίου λόγω οφειλής σε κάθε πάροχο. Σε περίπτωση αδυναμίας πλήρους εξόφλησης, δίνεται η δυνατότητα διακανονισμού σε δόσεις.

Σε περίπτωση παροχής που έχει διακοπεί λόγω οφειλής, είναι σημαντικό να ελεγχθεί το προηγούμενο συμβόλαιο στον πάροχο που ανήκετε και να καθοριστεί ποιες είναι οι ιδανικές ενέργειες για τον διακανονισμό της οφειλής ώστε να αποφευχθούν προβλήματα στο μέλλον.

Σε κάθε περίπτωση, οι έμπειροι Σύμβουλοι Ενέργειας της GasElectric.gr είναι δίπλα σας για να σας βοηθήσουν σε κάθε διαδικασία διακανονισμού, εξόφλησης λογαριασμών και να σας αναλύσουν τη διαδικασία και τα δικαιώματά σας, ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ, χωρίς καμία πρόσθετη χρέωση.

Επαύξηση/Μείωση Ισχύος Υφιστάμενης Ηλεκτροδότησης

Εφόσον οι ανάγκες ηλεκτροδότησης ενός χώρου απαιτούν επαύξηση (ιδιαίτερα σε επιχειρήσεις) ή αντίστοιχα μείωση της ισχύος (κυρίως σε αλλαγές χρήσης από επαγγελματικό χώρο σε οικία), υπάρχει η δυνατότητα προσαρμογής για την επίτευξη της επιθυμητής ισχύος.

Η επαύξηση ή μείωση της ισχύος σε μια υφιστάμενη ηλεκτροδότηση απαιτεί κατάλληλη προετοιμασία και την υποβολή σχετικών εγγράφων για να αποφευχθούν καθυστερήσεις και προβλήματα.

Δείτε τα βήματα και τα απαραίτητα δικαιολογητικά για την ολοκλήρωση της διαδικασίας μέσω του ΔΕΔΔΗΕ, που είναι ο αρμόδιος στη συγκεκριμένη περίπτωση.

Α. Δικαιολογητικά για τη Μελέτη Για την εκπόνηση της μελέτης της επαύξησης ή μείωσης ισχύος απαιτούνται τα εξής:

- Αίτηση μικρών εργασιών (έντυπο ΔΕΔΔΗΕ).

- Δήλωση για το μέγιστο ρεύμα ζεύξης, όπου είναι απαραίτητη. Σε περίπτωση μείωσης ισχύος, απαιτείται η συναίνεση του ιδιοκτήτη (εκμισθωτή) του ακινήτου, η οποία πιστοποιείται με Υπεύθυνη Δήλωση (Ν. 1599/86).

Β. Κατασκευή Παροχής Πριν την κατασκευή της παροχής με την αυξημένη ή μειωμένη ισχύ, θα χρειαστεί:

- Η υπογραφή συμβολαίου σύνδεσης με τον ΔΕΔΔΗΕ.

- Η καταβολή του ποσού συμμετοχής για τις δαπάνες που σχετίζονται με την ηλεκτροδότηση.

Γ. Ηλεκτροδότηση Για την ολοκλήρωση της διαδικασίας και την σύνδεση της εσωτερικής ηλεκτρολογικής εγκατάστασης με το δίκτυο, πρέπει να υποβληθεί:

- Υπεύθυνη Δήλωση Εγκαταστάτη Ηλεκτρολόγου (ΥΔΕ) σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία (Ν.4483/65 και Ν.2302/95).

Η GasElectric.gr με μια ομάδα έμπειρων ηλεκτρολόγων αναλαμβάνει κάθε διαδικασία μελέτης, εγκατάστασης και τροποποίησης σχετικά με παροχές ηλεκτροδότησης στον ΔΕΔΔΗΕ για οικιακούς και επαγγελματικούς χώρους, με αμεσότητα και συνέπεια.

Μετατόπιση-Αλλαγή Θέσης Παροχής

Η μετατόπιση παροχής ή μετρητή απαιτεί την υποβολή σχετικής αίτησης από τον ενδιαφερόμενο στον ΔΕΔΔΗΕ, με την απαραίτητη συναίνεση του ιδιοκτήτη του ακινήτου, μέσω Υπεύθυνης Δήλωσης.

Σε πολλές περιπτώσεις, ιδιαίτερα σε παλαιά ακίνητα, σε αγροτεμάχια ή οικόπεδα και χώρους που βρίσκονται σε μη προσβάσιμα σημεία, υπάρχει η ανάγκη μετατόπισης της παροχής ηλεκτροδότησης.

Για τη μετατόπιση της παροχής ηλεκτρικού ρεύματος ή του μετρητή σε ένα ακίνητο, η διαδικασία περιλαμβάνει τα εξής βήματα:

- Υποβολή Αίτησης: Ο ενδιαφερόμενος υποβάλλει την αίτηση μετατόπισης στο αρμόδιο γραφείο εξυπηρέτησης ΔΕΔΔΗΕ, μαζί με τη συναίνεση του ιδιοκτήτη του ακινήτου, που πιστοποιείται μέσω Υπεύθυνης Δήλωσης του Ν. 1599/86.

- Καταβολή Σχετικής Δαπάνης: Απαιτείται η πληρωμή της δαπάνης που σχετίζεται με τη μετατόπιση της παροχής ή του μετρητή, το ύψος της οποίας καθορίζεται από τη φύση και την πολυπλοκότητα του έργου.

- Κατάθεση Πιστοποιητικού Ηλεκτρολόγου (ΥΔΕ): Για να ολοκληρωθεί η διαδικασία, ο ενδιαφερόμενος πρέπει να προσκομίσει Υπεύθυνη Δήλωση Εγκαταστάτη Ηλεκτρολόγου (ΥΔΕ) που επιβεβαιώνει επίσημα την ασφαλή κατάσταση της εγκατάστασης.

Η GasElectric.gr με μια ομάδα έμπειρων ηλεκτρολόγων αναλαμβάνει κάθε διαδικασία μελέτης, εγκατάστασης και τροποποίησης σχετικά με παροχές ηλεκτροδότησης στον ΔΕΔΔΗΕ για οικιακούς και επαγγελματικούς χώρους, με αμεσότητα και συνέπεια.

Ποιοι είναι οι πάροχοι ενέργειας στην Ελλάδα;

Οι ιδιωτικές εταιρείες (ΗΡΩΝ, Protergia, Elpedison, NRG, Watt & Volt, We Energy, Volterra, Nova Energy, Volton, ΚΕΝ, Φυσικό Αέριο, ZeniΘ, OTESTATE, Solar Energy, ΕΛΤΑ Ενέργεια, Green, ΕΛΙΝΟΙΛ, PetroGaz Energy) που δραστηριοποιούνται στον Ελλαδικό χώρο είναι κατά το πλείστον εμπορικές ενώ μερικές έχουν δικές τους μονάδες παραγωγής ενέργειας.

Ειδικά το τελευταίο διάστημα, μετά τις υψηλές αυξήσεις στα τιμολόγια της ΔΕΗ, σημειώνεται μια μεγάλη αύξηση στη μετακίνηση των καταναλωτών προς τους ιδιώτες παρόχους, ενώ πολλοί πελάτες ιδιωτικών εταιρειών αλλάζουν τα παλιότερα προγράμματα και τους παρόχους που είχαν επιλέξει, προς αναζήτηση προσφορών για πιο φθηνό ρεύμα και φυσικό αέριο.

Μήπως ήρθε η ώρα να κάνετε την αλλαγή παρόχου ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ;

Γιατί ο λογαριασμός μου είναι τόσο αυξημένος σε σχέση με παλιότερα;

Η τελική τιμή στον λογαριασμό κατανάλωσης ηλεκτρικού ρεύματος ή φυσικού αερίου, σχετίζεται άμεσα με την χονδρεμπορική τιμή στην οποία προμηθεύονται ηλεκτρική ενέργεια και φυσικό αέριο όλοι οι πάροχοι ενέργειας.

Οι ιδιαίτερα αυξημένες τιμές χονδρικής οι οποίες επικρατούν στην χώρα το τρέχον έτος ήδη αποτυπώνονται σταδιακά και θα συνεχίσουν να αποτυπώνονται στους λογαριασμούς κατανάλωσης.

Εφόσον έχετε τις ίδιες καταναλώσεις όπως συνήθως και δεν κάνετε πολύ υψηλότερη κατανάλωση σε σχέση με το προηγούμενο διάστημα, είναι σημαντικό να έχετε υπόψιν πως οι αυξήσεις στο κόστος ενέργειας είναι υπαρκτές το τελευταίο διάστημα σε παγκόσμιο επίπεδο άρα είναι λογικό να έχετε αυξημένα ποσά στους λογαριασμούς, αφού και οι χρεώσεις διαφέρουν σε σχέση με το παρελθόν.

Οι τιμές του φυσικού αερίου έχουν αυξηθεί επειδή η Ρωσία έχει μειώσει τις ποσότητες που στέλνει στην Ευρώπη. Οι τιμές του αερίου καθορίζονται από τον διεθνή ανταγωνισμό για το καύσιμο, και οι Ευρωπαίοι αγοραστές ανταγωνίζονται με εταιρείες σε άλλες χώρες για την αγορά μη ρωσικού αερίου.

Η παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας από φυσικό αέριο στις ευρωπαϊκές χώρες, έφερε και τις πρωτοφανείς αυξήσεις στις τιμές ρεύματος στις χονδρεμπορικές αγορές της Ευρώπης.

Τα αίτια της αλματώδους αύξησης των τιμών του φυσικού αερίου είναι αποτέλεσμα ενός συνδυασμού παραγόντων. Η Ευρώπη πήρε την απόφαση για μηδενικούς ρύπους το 2050 και αυτό προκάλεσε το ράλι της τιμής των CO2, κάτι που ήταν αναμενόμενο. Συνέπεσε όμως με την έξοδο από την πανδημία και την αύξηση της ζήτησης σε LNG από τις αγορές της Ασίας και της Κίνας, που εγκαταλείπουν το κάρβουνο, και επίσης με τη γεωπολιτικής μορφής κρίση του φυσικού αερίου, με τη Ρωσία να μην παραδίδει στην Ευρώπη τις ποσότητες αερίου που έχει ανάγκη η αγορά, πιέζοντας για τον αγωγό Nord Stream 2.

Η ζήτηση στην Ευρώπη για φυσικό αέριο ενισχύθηκε περαιτέρω και εξαιτίας του βαρύ χειμώνα το 2020-2021, με την περίοδο θέρμανσης να διαρκεί περισσότερο από το συνηθισμένο, γεγονός που οδήγησε σε μείωση των στρατηγικών αποθεμάτων, τα οποία δεν έχουν υποκατασταθεί επαρκώς για φέτος λόγω των υψηλών τιμών και του ελλείμματος προσφοράς. Η σταδιακή κατάργηση του άνθρακα αλλά και η μείωση της αιολικής παραγωγής συνέβαλαν περαιτέρω στην αύξηση της ζήτησης και ακολούθως των τιμών.

Η κυβέρνηση επιδοτεί τις καταναλώσεις ενέργειας προς διευκόλυνση των καταναλωτών με σημαντικές εκπτώσεις που αφαιρούνται αυτόματα στο λογαριασμό.

Αναμένεται σταδιακή μείωση των τιμών ενέργειας ανά μήνα μέχρι την ενδεχόμενη επαναφορά στα επίπεδα

Πώς διαμορφώνεται η τιμή ρεύματος και φυσικού αερίου ανά μήνα;

Σύμφωνα με το νέο νόμο N.4951 (ΦΕΚ A29/04.07.2022) για τη θέσπιση έκτακτων ρυθμίσεων στην προμήθεια ηλεκτρικής ενέργειας, από 1η Αυγούστου 2022, ισχύουν τα εξής:

1) Αναστέλλεται η εφαρμογής της ρήτρας αναπροσαρμογής σε όλα τα κυμαινόμενα τιμολόγια ρεύματος.

2) Οι προμηθευτές θα ανακοινώνουν στην ιστοσελίδα τους εκ των προτέρων, τις πάγιες χρεώσεις και τις χρεώσεις προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας στα τιμολόγια με κυμαινόμενη τιμή για τους επόμενους μήνες.

3) Οι καταναλωτές θα μπορούν να αλλάξουν προμηθευτή ή τιμολόγιο προμήθειας, αζημίως για τους πελάτες και χωρίς δικαίωμα ρήτρας αποζημίωσης του προμηθευτή λόγω αποχώρησης.

4) Θα υπάρχει αποτύπωση σε ευδιάκριτο σημείο επί των λογαριασμών όλων των χρεώσεων καθώς και της επιδότησης που παρέχεται από το Ταμείο Ενεργειακής Μετάβασης για την μηνιαία έκπτωση.

Με λίγα λόγια, οι παλαιότερες χρεώσεις προμήθειας σε παλιές συμβάσεις, οι προηγούμενες εκπτώσεις ανεξαρτήτως είδους, η Ρήτρα Αναπροσαρμογής ΟΤΣ καθώς και το Τέλος Πρόωρης Λύσης που αναφέρονται στις συμβάσεις προμήθειας δεν θα εφαρμόζονται για το διάστημα από 01/08/2022-01/07/2023, σύμφωνα με το άρθρο 138 ν. 4951/2022 (ΦΕΚ Α’ 129/04.07.2022).

Η εν λόγω περίοδος ισχύος σήμερα δύναται να παραταθεί ή να λήξει νωρίτερα κατόπιν σχετικής υπουργικής απόφασης.

Είναι ευκαιρία να αλλάξετε άμεσα πάροχο και να επιλέξετε το πιο συμφέρον πρόγραμμα ενέργειας την συγκεκριμένη περίοδο, με έκπτωση έως -50%.

Ποιος είναι ο πιο αξιόπιστος και οικονομικός πάροχος;

Κάθε πάροχος είναι διαφορετική περίπτωση.

Η ΔΕΗ κατείχε το μονοπώλιο στον τομέα της ηλεκτρικής ενέργειας μέχρι το 2012. Σήμερα υπάρχουν αρκετοί ακόμα πάροχοι ρεύματος οι οποίοι ονομάζονται «εναλλακτικοί» και δραστηριοποιούνται στο χώρο της παραγωγής, μεταφοράς, διανομής και πώλησης ηλεκτρικής ενέργειας καθώς και φυσικού αερίου.

Συχνά ο κάθε πάροχος ανακοινώνει τις δικές του προσφορές επομένως θέλει τακτική παρακολούθηση όλων των ενεργών προσφορών ανά πάροχο καθώς και τις παροχές του κάθε προγράμματος! Οπότε το κατά πόσο συμφέρει ο κάθε πάροχος μεταβάλλεται συνεχώς.

Θα χρειαστεί να σπαταλήσετε αρκετό χρόνο για να βρείτε ένα-ένα όλα τα προγράμματα, να τα συγκρίνετε και να επικοινωνήσετε ενδεχομένως με τον κάθε πάροχο για να βρείτε το πιο συμφέρον πρόγραμμα.

Ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος και τα πακέτα προσφορών των ιδιωτικών εταιρειών (προς όφελος του καταναλωτή) συνεχώς βελτιώνονται.

Δεσμευόμαστε να σας βρούμε το πιο συμφέρον πρόγραμμα ενέργειας και να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή προσφορά με βάσει τις ανάγκες του σπιτιού ή της επιχείρησής σας!

Επικοινωνήστε με την GasElectric.gr για ΔΩΡΕΑΝ ΕΚΤΙΜΗΣΗ & ΠΡΟΣΦΟΡΑ ώστε να επιλέξουμε μαζί το πιο συμφέρον πρόγραμμα ηλεκτρικής ενέργειας και φυσικού αερίου!

210.440.4848 · 2317.00.33.00

Πως θα κάνω τη σωστή επιλογή παρόχου ενέργειας;

Δεν είναι πάντα εύκολο να κατανοήσει κανείς τα διάφορα “οικονομικά” πακέτα που προωθούν οι πάροχοι ηλεκτρικής ενέργειας. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να δυσχεραίνεται η επιλογή του καταναλωτή καθώς δυσκολεύεται να συγκρίνει τις εν λόγω προσφορές και εν τέλει να αποφασίσει ποια είναι η πιο συμφέρουσα.

Προκειμένου να κάνετε σωστή επιλογή του παρόχου που θα ανταποκρίνεται στις ανάγκες σας, πρέπει κατά κύριο λόγο να είστε σωστά ενημερωμένοι και να γνωρίζετε τα δικαιώματά σας.

Σίγουρα το χαμηλό κόστος του ρεύματος αποτελεί το βασικό κριτήριο επιλογής παρόχου. Ούτως ή άλλως οι εκπτώσεις που αφορούν στις ρυθμιζόμενες χρεώσεις (ΔΕΔΔΗΕ, ΑΔΜΗΕ, ΥΚΩ, ΕΤΜΕΑΡ) και τις χρεώσεις υπέρ τρίτων (Δημοτικά Τέλη, ΕΡΤ, λοιπές χρεώσεις) είναι κοινές σε όλους τους παρόχους.

Σημαντική προϋπόθεση για την αλλαγή παρόχου ηλεκτρικής ενέργειας είναι η ευελιξία ως προς την επιλογή και αλλαγή προγραμμάτων.

Επίσης, ο τρόπος πληρωμής και η εξόφληση ή ο διακανονισμός των οφειλών προς τον υφιστάμενο προμηθευτή.

Τέλος, οι ανάγκες του χώρου σας. Έχετε μικρή ή μεγάλη κατανάλωση; Έχετε έναν ή περισσότερους χώρους που θέλετε να ρευματοδοτήσετε; Υπάρχει και κάποια παροχή φυσικού αερίου που θα μπορούσε να συνδυαστεί και να κερδίσετε επιπλέον έκπτωση σαν συνδυαστική προσφορά;

Οι έμπειροι Σύμβουλοι Ενέργειας της GasElectric.gr είναι δίπλα σας για να σας εξηγήσουνε κάθε λεπτομέρεια του προγράμματος της κάθε εταιρείας και να σας αναλύσουν τη διαδικασία και τα δικαιώματά σας, ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ, χωρίς καμία πρόσθετη χρέωση.

Τι είναι η κρατική επιδότηση ΤΕΜ στο λογαριασμό μου;

Η επιδότηση μέσω του «Ταμείου Ενεργειακής Μετάβασης» αφορά την ενίσχυση της Πολιτείας στους λογαριασμούς κατανάλωσης ηλεκτρικού ρεύματος χαμηλής τάσης και εφαρμόζεται σε όλους τους καταναλωτές ανεξαιρέτως, ανεξαρτήτως εισοδηματικών ή λοιπών περιουσιακών κριτηρίων (νοικοκυριά, επιχειρήσεις, επιτηδευματίες κλπ).

Δικαιούχοι της επιδότησης είναι οι όλοι πελάτες Χαμηλής Τάσης, συμπεριλαμβανομένων των ειδικών τιμολογίων (π.χ. ΚΟΤ, ΤΥΑ), για παροχές που αφορούν την πρώτη κατοικία με βάση τα στοιχεία του ΔΕΔΔΗΕ.

Η επιδότηση συμπεριλαμβάνεται τόσο στους έναντι, όσο και στους εκκαθαριστικούς λογαριασμούς.

Τι είναι η εγγύηση και πώς μπορώ να μην πληρώσω εγγύηση;

Η εγγύηση είναι το ποσό που καταβάλλετε μια φορά στον Προμηθευτή, στον 1ο λογαριασμό, αποκλειστικά για την εξασφάλιση πιθανών μελλοντικών οφειλών σας που απορρέουν από τη Σύμβαση Προμήθειας Ηλεκτρικού Ρεύματος ή Φυσικού Αερίου.

Είναι απαιτητή από ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΑΡΟΧΟΥΣ σε νέα συμβόλαια και αφορά κάθε παροχή ξεχωριστά.

Μπορείτε να ΜΗΝ ΧΡΕΩΘΕΙΤΕ την εγγύηση αν επιλέξετε να πληρώνετε μέσω πάγιας εντολής στον πάροχο, κάτι που είναι ιδιαίτερα βολικό και συνιστάται, καθώς εξασφαλίζεται η εμπρόθεση πληρωμή κάθε μήνα άρα κερδίζετε και την έκπτωση συνέπειας που φτάνει το 20% έως 40% σε κάποιες περιπτώσεις!

Είτε πληρωθεί μέσω τραπέζης, μέσω κάρτας ή με μετρητά σε κατάστημα, είναι το ίδιο ποσό, οπότε ΑΞΙΖΕΙ να ενεργοποιήσετε την ΠΑΓΙΑ ΕΝΤΟΛΗ για πληρωμή μέσω τραπέζης και να ξενοιάσετε!

Η εγγύηση που έχει καταβληθεί στον προηγούμενο πάροχο ρεύματος ή φυσικού αερίου επιστρέφεται με την μορφή συμψηφισμού στον τελευταίο λογαριασμό που θα λάβετε, ο οποίο ορίζεται ως τελικός εκκαθαριστικός. Δεν τη χάνετε σε καμία περίπτωση και είναι δικαίωμά σας να σας επιστραφεί.

Πώς γίνεται η τιμολόγηση ενός Εκκαθαριστικού Λογαριασμού;

Η τιμολόγηση του Εκκαθαριστικού Λογαριασμού Ηλεκτρικού Ρεύματος γίνεται κάθε τέσσερις (4) μήνες, αφού ο πάροχος που έχετε επιλέξει θα λάβει τις επίσημες ενδείξεις του μετρητή σας από τον ΔΕΔΔΗΕ για το ηλεκτρικό ρεύμα που έχετε καταναλώσει.

Στον Εκκαθαριστικό Λογαριασμό υπολογίζεται η πραγματικά καταναλωθείσα αξία του ρεύματος και οι Ρυθμιζόμενες Χρεώσεις σύμφωνα με την τελευταία μέτρηση της κατανάλωσης ρεύματος της Παροχής σας από τον ΔΕΔΔΗΕ για το διάστημα της εκκαθαριστικής περιόδου, η οποία συνήθως είναι τέσσερις (4) μήνες και συμψηφίζονται το ποσά που είχατε πληρώσει στους προηγούμενους εκδοθέντες Έναντι Λογαριασμούς και αφορούσαν την προμήθεια ρεύματος και τις Ρυθμιζόμενες Χρεώσεις για το ίδιο χρονικό διάστημα. Επομένως μπορεί να προκύψει ακόμα και πιστωτική διαφορά μεταξύ έναντι και εκκαθαριστικού λογαριασμού, επομένως θα λάβετε επιστροφή χρημάτων μέσω συμψηφισμού του ποσού.

Για το φυσικό αέριο, ισχύει η ίδια διαδικασία, όπου μετά από την επίσημη μέτρηση του διαχειριστή Φυσικού Αερίου εκδίδεται Εκκαθαριστικός λογαριασμός και θα αφορά την πραγματική κατανάλωση φυσικού αερίου για το οριζόμενο διάστημα.

Πώς γίνεται η τιμολόγηση ενός Έναντι Λογαριασμού;

Η τιμολόγηση μέσω ΕΝΑΝΤΙ λογαριασμού θέλει ιδιαίτερη προσοχή!

Υπάρχουν 2 τρόποι έκδοσης Έναντι λογαριασμού.

]1) Οι Έναντι Λογαριασμοί μέσω δικής σας μέτρησης προς τον πάροχο, βασίζονται για τον υπολογισμό τους στην τελευταία δική σας ένδειξη κατανάλωσης, καθώς οι πάροχοι σας δίνουν τη δυνατότητα να δηλώσετε ανά μήνα την κατανάλωση και να εκδοθεί ο έναντι λογαριασμός με βάση αυτή την πραγματική ένδειξη.

2) Σε περίπτωση που ΔΕΝ δηλώσετε εσείς την κατανάλωση προς τον πάροχο, τότε ο πάροχος λαμβάνει αναγκαστικά μια έναντι κατανάλωση που παρέχεται από το ΔΕΔΔΗΕ κατ'εκτίμηση σε σύγκριση με παλαιότερες καταναλώσεις στην ίδια παροχή.

Με λίγα λόγια, αν για παράδειγμα την προηγούμενη χρονιά τον μήνα Μάιο η κατανάλωση στην παροχή αυτή ήταν 200 κιλοβατώρες, τότε ενδέχεται να σας εκδοθεί έναντι λογαριασμός για αυτή την ένδειξη, ακόμα και αν η πραγματική σας κατανάλωση είναι πολύ μικρότερη.

Συνήθως οι έναντι λογαριασμοί κατ'εκτίμηση παλιότερης ένδειξης είναι αρκετά πιο αυξημενοι σε σχέση με την πραγματική κατανάλωση.

Οπότε συνιστούμε να δηλώνετε ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ τη δική σας μέτρηση στον πάροχο που έχετε επιλέξει, μόλις ο ίδιος σας ενημερώσει για αυτή την δυνατότητα (μπορεί να γίνει μέσω site, τηλεφωνικά ή στο app κάθε παρόχου πολύ εύκολα) και έτσι να εκδίδεται κάθε μήνα έναντι λογαριασμός με σωστή ένδειξη μέχρι την επίσημη μέτρηση τετραμήνου από τον ΔΕΔΔΗΕ που είναι και η πραγματική καταναλωθείσα αξία στον εκκαθαριστικό λογαριασμό.

Με αυτό τον τρόπο, δεν υπάρχει κίνδυνος υπερχρέωσης ούτε μπορεί να προκύψει μεγάλη διαφορά στα ποσά των λογαριασμών, οπότε θα έχετε τον πλήρη έλεγχο της κατανάλωσής σας.

Ποιος είναι υπεύθυνος για τις μετρήσεις κατανάλωσης ρεύματος και φυσικού αερίου;

Υπεύθυνος για τις μετρήσεις κατανάλωσης στις Παροχές χαμηλής τάσης είναι αποκλειστικά ο Διαχειριστής του Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε.), ο οποίος στέλνει τις μετρήσεις στον Προμηθευτή Ηλεκτρικής Ενέργειας, ο οποίος ακολούθως τιμολογεί εκδίδοντας Εκκαθαριστικό Λογαριασμό.

Οι μετρήσεις από τον ΔΕΔΔΗΕ πραγματοποιούνται συνήθως κάθε τετράμηνο, χωρίς να αποκλείεται διαφορετική περίοδος κατανάλωσης σε περιπτώσεις που π.χ. ο ΔΕΔΔΗΕ δεν μπόρεσε να λάβει την ένδειξη του μετρητή σου (εκτός των Παροχών που εντάσσονται στο Τιμολόγιο Γ22 και υπόκεινται σε μηνιαία εκκαθάριση).

Στον Εκκαθαριστικό Λογαριασμό σας μπορείτε να δείτε στα αντίστοιχα πεδία τις ημερομηνίες Προηγούμενης, Τρέχουσας και Επόμενης Καταμέτρησης για τη δική σας Παροχή.

Για το φυσικό αέριο αντίστοιχα, τις μετρήσεις αναλαμβάνει ο αντίστοιχος διαχειριστής ανά περιοχή, όπως πχ η ΕΔΑ ΑΤΤΙΚΗΣ, ΕΔΑ ΘΕΣΣ κ.ά.

Με την επίσημη μέτρηση από το διαχειριστή φυσικού αερίου στο διάστημα που ορίζεται, οι μετρήσεις αποστέλλονται στον Προμηθευτή Φυσικού Αερίου που έχετε επιλέξει, ο οποίος ακολούθως τιμολογεί εκδίδοντας Λογαριασμό για την παροχή σας.

Που απευθύνομαι σε περίπτωση βλάβης, διαρροής αερίου ή διακοπής ρεύματος στην παροχή μου;

ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΡΕΥΜΑ: Υπεύθυνος για την ανάπτυξη, συντήρηση και λειτουργία του δικτύου παραμένει η ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε. Μπορείτε να κάνετε Online Δήλωση βλάβης στο www.deddie.gr ή τηλεφωνικά στο 2111900500.

ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ: Για θέματα ασφαλείας, λειτουργίας δικτύου και έκτακτες καταστάσεις επικοινωνήστε άμεσα με την αντίστοιχη εταιρεία Διανομής από την οποία εξυπηρετήστε στα ακόλουθα τηλέφωνα:

ΑΤΤΙΚΗ - Εταιρεία Διανομής Αερίου Αττικής Α.Ε. Κέντρο Ελέγχου Άμεσης Επέμβασης (Κ.Ε.Α.Ε.) - 8001111330 Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών – 11322

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΘΕΣΣΑΛΙΑ – Εταιρεία Διανομής Αερίου Θεσσαλονίκης-Θεσσαλίας Α.Ε. Τηλεφωνικό Κέντρο Άμεσης Επέμβασης – 10302 ή 800 11 87878 Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών – 11150

ΛΟΙΠΗ ΕΛΛΑΔΑ – Εταιρεία Διανομής Λοιπής Ελλάδας Α.Ε. Τηλεφωνικό Κέντρο Άμεσης Επέμβασης – 8001122222 ή 2105551666 Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών – 2162000401

Πως και Πότε Καταχωρώ Σωστά τις Ενδείξεις Κατανάλωσης του Μετρητή;

Σας δίνεται η δυνατότητα να συμμετέχετε στην καταμέτρηση της κατανάλωσής σας, για την σωστή καταγραφή και επιβεβαίωση της ένδειξης της πραγματικής κατανάλωσης ενέργειας ώστε να αποφύγετε πιθανές πρόσθετες χρεώσεις που αποφέρουν οι "κατ'εκτίμηση χρεώσεις κατανάλωσης ενέργειας" του ΔΕΔΔΗΕ.


Έτσι, μπορείτε εσείς οι ίδιοι να δώσετε την σωστή ένδειξη του μετρητή σας ανά μήνα προκειμένου να ακυρωθεί η προγραμματισμένη αυτόματη διαδικασία εκτίμησης της κατανάλωσής σας, μέσω του μηχανογραφικού συστήματος της ΔΕΔΔΗΕ ΑΕ.

Στη συνέχεια, αρμόδιοι υπάλληλοι του ΔΕΔΔΗΕ θα κάνουν κι αυτοί μέσω προγραμματισμένης επίσκεψης την δική τους μέτρηση, που θα επιβεβαιωθεί επισήμως στο σύστημα για να εκδοθεί εκκαθαριστικός λογαριασμός, ο οποίος θα σας κοινοποιηθεί στον λογαριασμό.

- Ποια είναι η συχνότητα καταμέτρησης από τη ΔΕΔΔΗΕ ΑΕ; Με γνώμονα την καλύτερη εξυπηρέτηση όλων των πελατών του, ο ΔΕΔΔΗΕ έχει ξεκινήσει την μηνιαία καταμέτρηση ενώ ενδέχεται ανά περιοχή να υπάρχουν διαφορετικές προγραμματισμένες μετρήσεις, με σχετικές καθυστερήσεις, οπότε συνιστούμε την καταγραφή και καταχώρηση της ένδειξης από τον πελάτη για αποφυγή πρόσθετων χρεώσεων μέσω εκτίμησης του ΔΕΔΔΗΕ.

- Πώς υπολογίζονται οι κατ' εκτίμηση (έναντι) καταναλώσεις; Οι κατ' εκτίμηση καταναλώσεις ("έναντι") υπολογίζονται αυτόματα από το μηχανογραφικό σύστημα του ΔΕΔΔΗΕ. Ο υπολογισμός δεν είναι αυθαίρετος, αλλά βασίζεται σε συγκεκριμένο αλγόριθμο που περιλαμβάνει τα ιστορικά στοιχεία των καταναλώσεων, όπως είναι οι καταναλώσεις της αντίστοιχης χρονικής περιόδου του προηγούμενου έτους.

Κατά συνέπεια, οι συγκεκριμένες καταναλώσεις δεν διαφέρουν σημαντικά από την πραγματική κατανάλωση του διμήνου, εκτός και εάν το τελευταίο χρονικό διάστημα διαφοροποιήθηκαν οι καταναλωτικές συνήθειες του πελάτη μας.

Όμως ιδιαίτερα σε περιπτώσεις ενοικίασης χώρων, όπου οι καταναλώσεις μεταξύ προηγούμενου και νέου ενοικιαστή είναι αρκετά διαφορετικές, εφόσον τα ιστορικά στοιχεία της παλαιότερης κατανάλωσης ήταν σε υψηλά επίπεδα, υπάρχει κίνδυνος να χρεωθείτε περισσότερο στον έναντι λογαριασμό, ακόμη και αν δεν έχετε καταναλώσει σχεδόν καθόλου ενέργεια καθώς η χρέωση γίνεται αυτόματα από το σύστημα.

Συνιστούμε να κάνετε προσεκτική και τακτική καταγραφή και καταχώρηση των πραγματικών ενδείξεων.

- Για ποιο λόγο να χρησιμοποιήσω την υπηρεσία καταχώρισης ενδείξεων της ΔΕΔΔΗΕ ΑΕ; Εάν επιλέξετε να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία καταχώρισης ενδείξεων, τότε η ΔΕΔΔΗΕ ΑΕ θα ακυρώσει αυτόματα την προγραμματισμένη εκτίμηση των καταναλώσεων σας και αντί αυτής θα υπολογίσει τη συνολική σας διμηνιαία κατανάλωση, η οποία προκύπτει ως διαφορά της ένδειξης που καταχωρήσατε από την ένδειξη που είχε καταγράψει ο ΔΕΔΔΗΕ στην μέτρηση που προηγήθηκε πριν δυο μήνες.

Εάν δεν χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία σημαίνει ότι επιλέγετε τον κατ’ εκτίμηση υπολογισμό καταναλώσεων με τον τρόπο που περιγράφηκε ακριβώς πιο πάνω.

Τι χρειάζεται για να καταχωρήσω την ένδειξη στον ΔΕΔΔΗΕ;

- Τον αριθμό παροχής σας

- Την ένδειξη του μετρητή σας

Πως θα καταχωρίσετε την ένδειξή σας:

Τηλεφωνικά, καλώντας στο 11500 από σταθερό τηλέφωνο ή από κινητό τηλέφωνο, με βάση το τιμολόγιο του τηλεπικοινωνιακού σας παρόχου.

Εναλλακτικά για την αποφυγή πρόσθετης επιβάρυνσης μπορείτε να καλείτε στο δεκαψήφιο αριθμό 2111900500. Ηχογραφημένο μήνυμα θα σας καθοδηγήσει στο μενού υπηρεσιών και θα περιμένει τις οδηγίες σας προτείνοντας σας κάθε φορά την κατάλληλη λέξη για να συνεχίσετε.

Μπορείτε να επιλέξετε να εξυπηρετηθείτε, είτε από το σύστημα αναγνώρισης φωνητικών εντολών - πληκτρολόγησης, είτε από κάποιο Εκπρόσωπό λέγοντας τη λέξη ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ.

· Ηλεκτρονικά μέσω της εταιρικής ιστοσελίδας (www.deddie.gr) ή πατώντας στο link:

https://apps.deddie.gr/ccrWebapp/newccticket.html?type=8